Formula 1 - 2016: Αναμένοντας...


Χαιρετώ όλους τους φίλους της Formula 1,  όπως θα είδατε στον αγώνα της Αυστραλίας υπήρξε κάλυψη από το site που συνοδεύτηκε με ταμείο. Συνέχεια αυτού το σημερινό άρθρο όπου θα διαβάσετε την περσινή πορεία ομάδων και οδηγών, τι στόχους έχουν για φέτος οι ομάδες και φυσικά μια μακροχρόνια ενδιαφέρουσα επιλογή!

MERCEDES

«Πετάνε» τα ασημένια βέλη από την ώρα που ήρθε στην ομάδα ο Χάμιλτον με 2 συνεχόμενα Παγκόσμια Πρωταθλήματα τα τελευταία χρόνια. Πέρυσι συγκέντρωσαν 703 βαθμούς στο σύνολο, σπάζοντας το προπέρσινο ρεκόρ των 701, ενώ αναδείχτηκαν πρωταθλητές αρκετά GP πριν του Άμπου Ντάμπι μιας και τους χώριζαν σχεδόν 280 βαθμοί απο την 2η Ferrari. Αυτό που θέλουν αρκετά πιθανόν να το πετύχουν, δηλαδή να πανηγυρίσουν ένα ακόμα πρωτάθλημα.

Lewis Hamilton
Ασταμάτητος ο Βρετανός οδηγός μετά την 2η συνεχόμενη κατάκτηση Παγκοσμίου Πρωταθλήματος, 3ο στην καριέρα του. Πραγματοποίησε μια εκπληκτική σεζόν με 11 pol-position , 10 νίκες και 17 βάθρα. Στους άλλους 2 αγώνες τερμάτισε 6ος στην Ουγγαρία και εγκατέλειψε στην Σιγκαπούρη. Μοναδικός στόχος να κάνει το 3/3 ,ενώ ελπίζει να είναι πιο ανταγωνιστηκές οι Ferrari φέτος για να υπάρχει ενδιαφέρον.

Nico Rosberg
Απογοήτευση για τον Γερμανό που τερματίζει πάντα 2ος πίσω από τον team-mate του και δεν μπορεί να πρωταγωνιστήσει αυτός. Το έχει δείξει άλλωστε αρκετές φόρες μη κοιτώντας καν τον Χάμιλτον, πετώντας του καπέλα και πολλά άλλα. Πέρυσι κατάφερε να πάρει 6 νίκες με 3 εξ αυτόν στους τελευταίους 3 αγώνες που δεν έδειχνε ιδιαίτερο ενδιαφέρον ο Πρωταθλητής συνοδηγός του. Γνωστό τι κυνηγάει ο Ρόσμπεργκ τον τελευταίο καιρό, τον παλιό του φίλο Λούις που έχει σαρώσει και τον «εμποδίζει» να κατακτήσει ένα παγκόσμιο κύπελλο.

FERRARI

Συμμετέχει φέτος για 66η σεζόν στην ιστορία της με στόχο να πανηγυρίσει παγκόσμιο πρωτάθλημα μετά από 9 χρόνια. Ευχαρίστηση στην Ιταλική ομάδα για την περασμένη σεζόν δεν υπάρχει, καθώς περίμεναν κάτι παραπάνω από την 3η και 4η θέση. Γι'αυτό και φέτος η χρονιά θα θεωρηθεί πετυχημένη μόνο αν φτάσουν στην κατάκτηση του 16ου τίτλου.

Sebastian Vettel
Ήρθε για να μείνει, και να επαναφέρει ο ίδιος το Νο1 πάνω στο μονοθέσιο της Scuderia όπως δήλωσε πρόσφατα. Δεν τα παρατάει ο Γερμανός, παρά την περσινή απογοητευτική χρονιά  που θα μπορούσε να τερματίσει 2ος μιας και ο Ρόσμπεργκ δεν ήταν κάποιο δύσκολο εμπόδιο. Μοναδικός στόχος, και συγκεκριμένα απαίτηση του, να κατακτήσει το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα φέτος. Παράλληλα φέτος διαθέτει ένα δυνατότερο μονοθέσιο που με την σωστή διαχείριση τα πάντα είναι εφικτά.

Kimi Räikkönen
Με τα χρώματα της Ferrari θα αγωνιστεί και φέτος ο Φιλανδός ελπίζοντας να επιστρέψει στην πρώτη 2άδα μετά απο 9 χρόνια, με την ομάδα που κέρδισε το 3ο και τελευταίο πρωτάθλημα του το 2007. Συνηθισμένος στις ατυχίες ο Κίμι με 5/19 εγκαταλείψεις πέρσι και μόλις 3 βάθρα ,παρ'όλα αυτά δεν μπορεί να θεωρηθεί αποτυχημένη η περσινή σεζόν καθώς τερμάτισε 4ος.


WILLIAMS

Η ομάδα-έκπληξη του 2014 συνέχισε και πέρυσι στους ίδιους ρυθμούς κατακτώντας την 3η θέση στους κατασκευαστές. Για την φετινή σεζόν έχουνε στόχο να διατηρήσουν την 3η θέση, αλλά και το κάτι παραπάνω όσο είναι αυτό εφικτό.

Valtteri Bottas
Για 3η χρονιά στο τιμόνι της Βρετανικής ομάδας ο 26χρονος πιλότος που τερμάτισε πέρυσι 5ος στην κατάταξη των οδηγών. Είχε μόλις 2(1) εγκαταλείψεις , ενώ ανέβηκε στο βάθρο μόνο 3 φορές έχοντας δυνατότητα για παραπάνω βάθρα. Έχασε την 4η θέση για 15 βαθμούς, «πληρώνοντας» στην ουσία τους 4 αγώνες που δεν τερμάτισε σε θέση που πρόσφερε βαθμούς. Φετινός του στόχος να «χαρίσει» νίκη στην ομάδα του που έχει να πανηγυρίσει την 1η θέση στο Grid απο το μακρίνο 2012.

Felipe Massa
Στη Williams συνεχίζει την καριέρα του για 3η σεζόν ο Βραζιλιάνος που πέρσι δεν κατάφερε να τερματίσει στην 5αδα, μένοντας 6ος με 121 βαθμούς έναντι 136 του Team Mate του Βαλτέρι Μπότας. Διάνυσε μια σχετικά καλή σεζόν μιας και βαθμολογήθηκε στους 11/14 αγώνες που τερμάτισε και είχε μόλις 2 εγκαταλείψεις σε Σιγκαπούρη και Όστιν. Αντίθετα ανέβηκε μόλις 2 φορές στο βάθρο. Φετινός του στόχος να βρεθεί στην 5άδα στο τέλος της σεζόν, ταβάνι θα πρέπει να θεωρείται η 4η θέση καθώς δύσκολα θα χάσουν τις 3 πρώτες οι Χάμιλτον, Φέτελ και Ρόσμπεργκ.

RED BULL

Αισθητή η πτώση της Αυστριακής ομάδας τα τελευταία χρόνια με αποκορύφωμα την περσινή 4η θέση. Παράλληλα δεν πανηγύρισε καμία νίκη κατα την διάρκεια της σεζόν, παρά μόνο 3 βάθρα, τα 2 εξ'αυτών στην Ουγγαρία όπου κάναν το 2-3 οι Κβίατ και Ρικιάρντο αντίστοιχα. Το τελευταίο τους χαρτί, στην ουσία, οι κόκκινοι ταύροι φέτος, όπως δήλωσε και ο Ντίτριχ Μάτεσιτς, αν δεν γίνουν ανταγωνιστικοί θα αποχωρήσουν απο το πρωτάθλημα.

Daniil Kvyat
Την 2η του σεζόν στην Formula 1 διανύει ο 21χρονος Ρώσος πιλότος και θα τον ξαναδούμε με τα χρώματα της Redbull. Βελτιωμένος κατά πολύ πέρσι τον είδαμε να τερμάτιζει στην 7η θέση του Βαθμολογικού πίνακα, ανεβαίνοντας 1 φορά στο βάθρο.

Daniel Ricciardo
«Ομόσταβλος» του Κβίατ και φέτος ο Αυστραλός που πέρυσι είχε αισθητή πτώση στην απόδοση του τερματίζοντας 8ος ,σε αντίθεση με το 2014 που είχε τερματίσει 3ος. Βρέθηκε μόλις μια φορά κοντά στην νίκη (2ος) και τερμάτισε 2 φορές στο βάθρο. Είχε 3(1) εγκαταλείψεις σε όλη την σεζόν εκκινώντας και στα 19 Grand Prix.

FORCE INDIA

Σταθερή στην μέση του βαθμολογικού πίνακα, βελτιωμένη όμως σε σχέση μετά τα προηγούμενα χρόνια κατέκτησε την 5η θέση στους κατασκευαστές και έκαναν το 9-10 στους οδηγούς οι Πέρες-Χούλκενμπεργκ. Βελτιωθήκατε περισσότερο σε σχέση με πέρυσι, επιτυχημένο στόχο θα θεωρήσουν το να «σκαρφαλώσουν» στην 4η θέση.

Sergio Perez
Μπορεί να χαρακτηρισθεί ως η καλύτερη σεζόν στην καριέρα του 1 η περσινή σεζόν για τον Μεξικανό οδηγό μιας και κατατάχθηκε 9ος συγκεντρώνοντας 78 βαθμούς (14-66-49-59 οι προηγούμενες σεζόν). Επίσης είχε 1 εγκατάλειψη στην πίστα του Ουγκαρόριν και 1 βάθρο ως 3ος στο Ρωσικό GP. Βρίσκεται στην καλύτερη στιγμή της καριέρας του και δήλωσε πως δεν θέλει να χάσει οτι «έχτισε» πέρυσι με απώτερο σκοπό να έχει ανοδική πορεία φέτος.


Nico Hulkenberg
Μέτρια η περασμένη σεζόν για τον Γερμανό τερματίζοντας οριακά στην 10άδα για άλλη μια χρονιά. Αναμενόμενο αφου είχε 5 εγκαταλείψεις και 1 αγώνα που δεν εκίνησε (Σπα,Βέλγιο) , στους υπόλοιπους 13 αγώνες βαθμολογήθηκε στους 9. Πέρα της F1 , συμμετείχε και σε 2 αγώνες του Πρωταθλήματος Αντοχής τερματίζοντας 6ος στο Σπα και πανηγύρισε νίκη στις "24 ώρες του Λε Μαν" με την ομάδα της Πόρσε. Πρωταρχικός του στόχος είναι να ανέβει στο βάθρο φέτος , ενώ ελπίζει να φτάσουν στο επίπεδο της Γουίλιαμς την φετινή χρονιά.

HAAS

Νέα είσοδο στην διοργάνωση απο την Αμερικανική Εταιρία παραγωγής CNC, κατα κύριο λόγο. Την περιμέναμε απο πέρυσι αλλά το ανέβαλαν για προετημαστούν καλύτερα, τον περισσότερο εξοπλισμό τον αγόρασαν σε σχετικά προσιτές τιμές μιας και ήταν μέρη της Marussia τα οποία πούλησε σε χαμηλές τιμές, περάν του εξοπλισμού αγόρασαν και εγκαταστάσεις της Ρωσικής ομάδας. Δεν μπλέκονται 1η φορά με τον μηχανοκίνητο αθλητισμό αφού διατηρούν ομάδα στο πρωτάθλημα του Nascar με την "Stewart-Haas Racing". Πανέτιμοι με λυμένα τα όποια προβλήματα δήλωνε το αφεντικό της Haas πριν το GP της Αυστραλίας, στόχος το καλύτερο δυνατό ντεμπούτο που μπορούν να κάνουν, έχοντας βλέψεις για 10άδα στο τέλος της σεζόν.

Romain Grosjean
Τον πρωτοείδαμε το 2012 μετά την επιτυχημένη χρονιά του στο GP2 πραγματοποιώντας μια ικανοποιητική σεζόν με την Λότους τερματίζοντας 8ος με 96 βαθμούς, εκεί παρέμεινε μέχρι και πέρσι ,πριν την φετινή της αποχώρησης. Η περασμένη σεζόν ήταν από τις χειρότερες της καριέρας του «μαζεύοντας» μόλις 51 βαθμούς (11ος) βελτιωμένος από το 2014 της 14ης θέσης και των 8 βαθμών μεν, πολύ μακριά όμως απο το 2013 που είχε συγκεντρώσει 132!!! βαθμούς κατακτώντας την 7η θέση του γκριντ. Φέτος «μετακόμισε» στην Αμερικανική ομάδα με την οποία επιθυμεί να βρεθεί στην 5άδα αφήνοντας πίσω τις 2 περασμένες αποτυχημένες σεζόν, μακρινή ελπίδα η κατάκτηση του πρωταθλήματος.

Esteban Gutierrez
Επιστροφή στην F1 για τον Μεξικανό οδηγό με τα «χρώματα» της Ηaas ,μετά τις αποτυχημένες εμφανίσεις το 2013 και το 2014 με την Σάουμπερ. Την σεζόν που μας πέρασε εργαζόταν σαν δοκιμαστής στην Φερράρι μιας και δεν βρήκε ομάδα. Για φέτος αναμένεται να αρπάξει την ευκαιρία που του δόθηκε αν θέλει να παραμείνει στην διοργάνωση, θα «πιλοτάρει» ένα καλό μονοθέσιο για τα δεδομένα της ομάδας και η 15άδα μοιάζει πιθανή.

TORO ROSSO

Βελτιώνεται χρονιά με την χρονιά η Ιταλική ομάδα παραμένοντας πέρυσι στην 7η θέση για 2η χρονιά. Παρέμειναν στην 15άδα για ακόμα μια χρονιά οι οδηγοί της και φέτος μπορεί να «βγάλει» οδηγό στην 10άδα. Δεν ηταν καθόλου άσχημο όμως το οδηγικό της δίδυμο σε συνολική επίδοση αν κρίνει κανείς για το νεαρό της ηλικίας τους. Φέτος θέλουν το κάτι παραπάνω, δείχνουν πως μπορούν να βρεθούν στην 12άδα.

Max Verstappen
Ξεκείνησε την καριέρα του πριν 2 χρόνια σε ηλικία 16 ετών πραγμοτοποιώντας καλή σεζόν στην Formula 3, την ίδια χρόνια έκανε συμβόλαιο με την Ιταλική ομάδα σαν δοκιμαστής και πέρυσι τον είδαμε στην παρθενική συμμετοχή στην κορυφαία διοργάνωση. Καθόλου άσχημη η σεζόν καταφέρνοντας να σκαρφαλώσει στην 12η θέση χωρίς να έχει σημαντική εμπιρεία και βγάζοντας τα γυαλιά σε μεγαλύτερα ονομάτα του χώρου.

Carlos Sainz Junior
Αρνητικά ξεκίνησε την καριέρα του στην F1 ο γιος του πρώην Δις Παγκοσμίου Πρωταθλητή στο WRC, που κατατάχθηκε 15ος στην βαθμολογία των οδηγών. Αυτό που του σημάδεψε την χρονιά ήταν οι 7 εγκαταλείψεις με τις 4 μάλιστα σε 4 συνεχόμενα Grand Prix. Το μόνο θετικό σε όλη την ιστορία πως δεν το βάζε κάτω γι' αυτό και συνέχεια «φλέρταρε» με την 10άδα τερματίζοντας από 7ος εως 12ος.



SAUBER

«Μικραίνει» πολύ τα τελευταία χρόνια η Ελβετική ομάδα μη έχοντας στον ορίζοντα της κάποια πιθανότητα επιτυχίας. Η περασμένη σεζόν ήταν κάπως καλύτερη σε αντίθεση με το 2014 που δεν κατάφεραν να αποσπάσουν ούτε 1 βαθμό. Δεν μοιάζει όμως καθόλου με την παλιά Sauber που είχε βλέψεις 5άδας στους κατασκευαστές. Δύσκολα τα πράγματα στην Ελβετική ομάδα με εργαζόμενους να μένουν απλήρωτοι, οι στόχοι προς το παρών μένουν στην άκρη μέχρι να λυθούν τα αρκετά προβλήματα που υπάρχουν.

Marcus Ericsson
Αποτυχημένη η καριέρα του Σουηδού μέχρι στιγμής στην κορυφαία διοργάνωση, το μόνο που κατάφερε πέρυσι να ανηφορήσει κατα μια θέση στο grid ελεω των 9 βαθμών που συγκέντρωσε.

Felipe Nasr
Θετικό θα χαρακτηρίζονταν τοντεμπούτο του Βραζιλιάνου μόνο απο την πλευρά πως με τους 27 βαθμούς που συγκέντρωσε γλύτωσε την ομάδα του απο τον πάτο της βαθμολογίας. Κατα τ'άλλα δεν είναι και τόσο άσχημη η 13η θέση για 1η χρονιά.

MCLAREN

Καθόλου γούρικη φάνηκε πως ήταν η επιστροφή της Honda στο πρωτάθλημα, έστω και ως συνεργασία με την McLaren. Η περσινή σεζόν ήταν η χειρότερη στην ιστορία της τερματίζοντας 9η στους κατασκευαστές και βλέποντας το οδηγικό της δύδιμο εκτός 15άδας. Για φέτος αναμένουν την ανάκαμψη και ανταμοιβή για την σκληρή δουλεία που έχουν δώσει όλο αυτό το διάστημα για να επιστρέψουν στην 5άδα.

Jenson Button
Ανώμαλη προσγείωση η σεζόν που μας πέρασε για τον Βρετανό οδηγό που άρχιζε να βρίσκει πριν λίγα χρόνια τα πατήματα του στο άθλημα κατακτώντας το Παγκόσμιο το 2009 και τελειώντας την χρονιά σαν φιναλίστ 2 χρόνια αργότερα.Τερμάτισε 16ος με 16 βαθμούς, δηλαδή λιγότερους απ' όσους συγκέντρωνε άλλες χρονιές σε 1 μόλις αγώνα.

Fernando Alonso
Παρέμεινε και φέτος στην Βρετανική ομάδα παρα την καταστροφική γι αυτόν περσινή σεζόν που ήταν η 2η χειρότερη μετά το 2001 που είχε ντεμπουτάρει τερματίζοντας 23ος. Σχεδόν τίποτα η 17η θέση για έναν ΔιςΠρωταθλητή που επι 12 χρόνια τερμάτιζε πάντα εντός 10άδας. Η σεζόν του μπήκε στραβά πάντως απο τον 1ο αγώνα της σεζόν που δεν συμμετείχε όλο το 3ήμερο, με επακώλουθα τις 8(1) εγκαταλείψεις και την βαθμολόγηση σε 2 μόλις GP απο τα 12 που έτρεξε.

RENAULT

Επιστρέφει έπειτα απο 5 χρόνια απουσίας η Γαλλική ομάδα με στόχο να πραγματοποιήσει τις επιτυχίες που δεν καταφέρε να κάνει πραγματικότητα τα περασμένα χρόνια. Αυτές τις 4 σεζόν δεν είχε αποσυρθεί απο το πρωτάθλημα αλλά βρισκόταν σε συνεργασία με την Lotus προμηθεύοντας την κινητήρες μεταξύ άλλων. Φέτος βάζουν ψηλά τον πήχη οι Γάλλοι, θέλοντας να κάνουν αισθητή την παρουσία τους μετά απο 6 χρόνια απουσίας.

Jolyon Palmer
Για πρώτη φορά στην καριέρα του θα αγωνιστεί ο Πάλμερ με τα, ανανεωμένα, χρώμματα της Γαλλικής Εταιρίας έχοντας team mate του τον Κέβιν Μάγκνουσεν. Στον χώρο βέβαια βρίσκεται απο το 2014 σαν δοκιμαστής της Force India ,αλλά και σαν αναπληρωματικός οδηγός πέρυσι στην Lotus.

Kevin Magnussen
Ξαναβρίσκεται πίσω απο τιμόνι μονοθέσιου μετά απο ένα χρόνο διακοπής ως 3ος οδηγός στην McLaren ,πίσω απο Αλόνσο και Μπάτον. Το ντεμπούτο του το 2014 ήταν απολύτως θετικό μιας και τερμάτισε 11ος συμπληρώνοντας 55 βαθμούς.

MANOR

Αυτόνομη χωρίς τα χρώμματα της Marussia θα αγωνιστεί φέτος η Βρετανική ομάδα μετά την αποχώρηση των Ρώσων. Η περσινή σεζόν ήταν πλήρως απογοητευτική, απο θέμα βαθμών οι Ρώσοι ήταν συνιθησμένοι αφού συγκέντρωσαν μόλις 2 βαθμούς στα 3 χρόνια παρουσίας, η μεγαλύτερη απώλεια ήταν η «μάχη» που έχασε με την ζωή ο Ζιλ Μπιανσί. Περιμένουν κάτι καλύτερο την φετινή σεζόν και να μην ξαναπιάσουν πάτο με 0 βαθμούς.

Pascal Wehrlein
Το πρώτο καινούργιο πρόσωπο είναι ο Πασκάλ Βερλάιν, που τα περασμένα 2 χρόνια ήταν δοκιμαστής σε Mercedes και Force India. Αξήζει να σημειωθεί πως ήταν και νικητής στο περσινό πρωτάθλημα του Πρωταθλήματος Τουρισμού (DTM).

Rio Haryanto
Δεύτερο πρόσωπο ο Ινδονησιανός οδηγός του GP2 του οποίου η απόδοση έχει πέσει αισθητά τα τελευταία χρόνια, σε σχέση με το παρελθόν.

Πρόταση
Αναμένεται ανάκαμψη της McLaren αλλά δύσκολα να παρουσιαστεί καλύτερη απο την Williams που στοχεύει ψηλά. Με το αριστέρο τους μπήκε η χρονιά στην Αυστραλία, με τον Αλόνσο να μην εκκηνεί στο GP του Μπαχρέιν λόγω τραυματισμών. Γι αυτό αξήζει να ποντάρουμε πως η Williams θα τερματήσει πιο ψηλά απο την McLaren στο πρωτάθλημα των κατασκευαστών.

Συνοπτικά:



ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗ. ΟΔΗΓΟΙ ΠΡΟΤΑΣΗ ΕΤΑΙΡΙΑ
(Μονό) Sportingbet | Vistabet
Formula One. McLaren Vs Williams 2 @1.55




Καλή τύχη σε ό,τι επιλέξετε.


Μοιραστοίτε το :

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
Re-Modified by Foutzos
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Stoiximatakias24 | Πάμε ταμείο με τα καλύτερα προγνωστικά στοιχήματος - All Rights Reserved
via TechinPro
Template Modify by Creating Website
Proudly powered by Blogger